Tema: Re: Sildomos grindys - kurioj vietoj armavimo tinklas?
Autorius: Gedas B
Data: 2009-06-15 13:56:58
1. Ar tik nera cia konstrukcinis betono armavimas pagal normas? Cia tik seip
spejimas. Bet man daug patogiau buvo sudeti armavimo tinkla: 1. prispaude
plevele; 2 grindu sildymo vamdzius buvo gali tvirtinti.
2. Ziurint polistirola desit. As kai dejau, tai kad ir kaip suspaudem ir
dailinom, vistiek vietomis skyles iki apacios, tai va uzdejus plevele
garantuotai betonas nebyres zemyn ir nebus salcio tiltu....

O dedant tinkla ant vamzdeliu ar tik jis nebus per viduri betono, kai
armavimas kontrukciskai lenkimui jau visai nieko nereiskia?

Nu vienzo: tinklas+plevele = menkos islaidos, bet man dabar ramiau :)