Tema: Re: AA tema
Autorius: bzik
Data: 2018-04-16 14:42:11
kaip sutvarkyt, kad minimizuot priežiūrą, bet dviems atskiriems kapams
neišleidžiant kokių €3000. Mūsų manymu logiškiau nusamdyt įmonę kapų
priežiūrai, nes už tokį biudžetą iki mūsų smerties juos prižiūrės. Bet
dabar užsikabino ant pilno uždengimo. Mažint plotą nesutinka, nes tada
nebus ribų, vaikščios per kaulus.
Akmuo ok, tik kaina ne. Pas lenkus radau
https://monument-studio.pl/projekty/03/. Pažiūrėsim kokia plieno kaina.
Gal sueis.