Tema: Re: AA tema
Autorius: bzik
Data: 2018-04-16 13:24:19
3d - brangus kičas. Kišt pinigus į žemę norisi mažiausiai. Nerandu jokių
idėjų, nes užsieny apsiribojama paminklu, o dažnu atveju antkapis senose
kapinėse - betoninis.
Lietuvoj reikia užimt plotą ir jį dengt :( Esu matęs Corten plieno,
ner.plieno panaudojimą, bet seno žmogaus supratime kiek drastiška.