Tema: Re: Re:Siltnamio prieziura?
Autorius: Ramas
Data: 2018-04-17 11:34:29
gal gali pasidalinti ko reiketu is aliexpreso tai sistemai? Neesu su tuom
visai susidures, noriu padaryt tevams siltnamyje.

"Kancler"  parašė naujienų news:pa7617$hjc$1@trimpas.omnitel.net...

Patarimas isirengti eleltronini laistyma, ir uzdengt agroplevele,
bent jau su ravejimu isspresi klausima, o del lygu, tai cia kaip
pasiseks. Tevai nei kart negirdejau kad skustusi del lygu, o vat
kol ikalbejau automatika sudet, tai buvau etatinis laistytojas
sodu, dabar is aliexpreso nupirkau elektriniu voztuvu
subtaimeriu, tai ir bendrai visa soda laistom