Tema: Re: Siltnamio prieziura?
Autorius: 123
Data: 2018-04-05 13:36:17
> Aš nesu eko fanatas, todėl mano daržas gauna trąšų ir chemijos. Kitu
> atveju arba niekas neauga, arba nuėda gyviai/grybai. Man jo reikia kaip
> papildomo užsiėmimo, kad nedrybsot :)

Na as tai auginu tik sau, savo seimai, kad nereiktu pirkt guminiu pomidoru
ir arkliniu agurku.
Auginu viska, kopustus, morkas, svogunus, bulves, cukinijas, kaliaropes, na
ir dar uogos, vysnios, serbentai, braskes, vynuoges, dar ploteli spanguoliu
uzsiveisiau.

Bet nezinau, kaip ten tamstai niekas neauga be chemijos? gal zeme tada
pelenai kokie ?
Kas metai visokiu atlieku lapu pomidoru, agurku stiebai, viska i komposta ir
is apacios sviezio komposto pabarstai visur darze... viskas auga, nei karto
nieko nei pyliau nei purskiau...
Na koloradas aisku biski bulviu nueda, bet as ju nerenku, uztenka tu bulviu.
na dar pomidorai anksti pasibaigia, nugeltonuoja, bet iki lo laiko jau
buname ir privalge ir isskyne ir prisidare ir sulciu ir vakuotu...
Man tai, kad nedrybsot, kazkaip nekilo tokiu minciu, nes nera kazkaip laiko
tam...
Man kaimas tai grynas oras, savos darzoves, prudas, pirtis, aplamai
judejimas visa laika, nes dar malkas pats darau, tai drybsot kazkaip niekaip
neiseina... :-)