Tema: Re: ?ildymo sezonas
Autorius: Lucas
Data: 2018-04-12 17:57:01
Mazgus paiso konstruktoriai, kuriu kompetencijos buna skirtingos,
 be to, kaip suprantu is kitu postu, Vaikis, pasieke 0.1
 sandaruma, kai reikalaujama 0.4. Intuicija sako, kad turetu buti
 ideta daugiau pastangu, nei vien saziningai igyvendinti
 techninius brezinius. Ar klystu?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/