Tema: Re: ?ildymo sezonas
Autorius: ostapas
Data: 2018-04-12 10:40:59
Man namas beveik be banko įsikišimo gavosi. Tai labai jau čia subjektyvu
viskas.

"bzik"  wrote in message news:pan25a$ia2$1@trimpas.omnitel.net...

paprastai taip skaičiuoja ir vairuotojai, kurie sako, kad iki darbo
pigiau automobiliu, nei troleibusu :) Nes skaičiuoja tik kurą. Jų niekas
nemokė skaičiuot bendros kainos. Su namu tas pats. Paimi elektrą ir
atrodo pigu. Įsigijimas, eksploatacija, nusidėvėjimas, palūkanos ir kt.
neegzistuoja :)