Tema: Re: Mini rekuperatorius
Autorius: crt
Data: 2018-04-09 15:39:20
Aš turiu pasistatęs namie šitą
http://www.eko2siluma.lt/produktas/sieninis-mini-rekuperatorius-vl-100u5-e/

Jaučiu beveik identiški daiktai. kaip rekuperatorius, savo darbą
atlieka. Stovi ne miegamajame. Visada įjungtas, išskyrus kai temperatūra
lauke žemiau 0, tada nakčiai išjungiam, nes per daug atvėsina.
Didžiausias jo minusas - triukšmas, pas mane veikia Low režime, kas yra
25dB, pas tave būtų 15dB. Skirtumas labai didelis, gal tiktų ir
miegamajame, bet reikia žiūrėti ar jūs ne jautrūs.
Patinka, kad langus gali laikyt uždarytus ir turėti gaivų orą namie.
Man kainavo su pastatymu 600€, statė eko2šiluma.
Kiek taviškis kainuotų su pastatymu?