Tema: Re: Mini rekuperatorius
Autorius: Arj
Data: 2018-04-09 15:32:31
jei uz lango intensyvaus eismo gatve - bijau atviras langas kur kas labiau
trukdytu miegoti, negu monotoniskas garsas, kurio nebegirdesi po 2d. max.

"Nitro"  parašė naujienų news:pafju0$npm$1@trimpas.omnitel.net...

Miegamajame, nakti? Kazin ar patiks jo skleidziamas triuksmas.

Triuk?mo lygis (db(A)) 37/15

37db tai jau juntamas triuksmas, man miegot trukdytu.