Tema: Re: katilo slegis
Autorius: Sail
Data: 2018-04-05 08:17:08
Siaip tai 100% tiesa parasei.

Butent taip daroma pagal visa moksla, ir taip pasidarai pats sau, nes taip
tiesiog patogiau. Tiesa ne is karto supranti, kad butent taip reikia, o
santechnikai dazniausiai taip nepadaro.

Bet nesant tokio sumontavimo, galima det skersa, pripust neisleidinejant
vandens (jei sistemoj slegis mazas), ir, jei sistemoje slegio kitimo ribos
tenkina, reiskia viskas gerai.

Ar ne taip?