Tema: Re: katilo slegis
Autorius: Tester
Data: 2018-04-04 23:13:41
pas mane inde buvo 3bar, sistemoje 1 bar, santechnikas sakė, kad inde -
"viskas gerai iš gamyklos". Gali būti, kad dėl to plyšo KKK sekcija.

"Augis"  wrote in message news:pa2mt5$37s$1@trimpas.omnitel.net...

2018.04.04 11:00, PukiS rašė:
> Senas Electroluxas su momentiniu pašildymu. Žiema sistemoje 1,5 bar viskas
> ok,  tokiu laiku buna kad diena išjungus slegis krenta sistemoje iki 0,5,
> pradeda jis keiktis kad slegis per mažas. Papildžius šaltam ir įjungus
> šildymą - po kurio laiko slėgis šoka iki 3+ ir išvaro pro apsauginį
> vožtuvą vandens. Pagal mano supratimą kažkas negerai su išsiplėtimo indu?
> Paspaudus ventilį eina oras, ne vanduo, bet jaučiu ten mažai ir reiktu
> dapūst. Kaip tai daroma? Šaltam, karštam katilui esant, ir keik pūst
> reikia?

Normaliai darant , ne taip kaip visi šitie auksarankiai sako - žiūri į
instrukciją , ko reikalauja gamintojas .
Priešslėgis nustatomas , kai vandens pusėje slėgis lygus nuliui;tokiai
situacijai organizuoti normaliai statomas aptarnavimo vožtuvas , kurio
standartiniai santechnikai nemontuoja -uždaroma kryptis į sistemą ,
atidaromas mažas kraniukas likučiui išleisti iki 0. Tada pumpuoji iki
reikiamo slėgio dujų pusėje(beje - gamykloje pildo azotu, o ne oru, bet
ką čia padarysi...)
Kam tas aptarnavimo kranas?
Vienas iš variantų :
https://www.celsis.lt/Namo-inzinerines-sistemos/Issipletimo-indai-ir-priedai/Voztuvas-issipletimo-indo-pajungimui-REFLEX-Dn1.html
  Kai reikia nupilti gerokai vandens iš sistemos tam , kad liktų nulinis
slėgis , paskui papildai sistemą šviežiu vandeniu su deguonimi ir
kalkėmis , kurie daro savo bjaurų darbą sistemoje.Su tuo kranu - vandens
nuostoliai minimalūs.