Tema: Re: terasa
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-03-29 17:03:04
Pas mane toks supratimas ir dabar yra. Wifi yra geras daiktas mobiliems
įrenginiams. Stacionarius telikus, kompus, nas'us, visokius termo
kontrolerius ir panašius daiktus jungti per wifi yra neturėjimas ką
veikt, arba bandymas išnaudoti ESP8266 už 2$, kas yra dar didesnis
neturėjimas ką veikt.
Be to ne visi gyvena karkasiniuose namuose :)