Tema: Re: terasa
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-03-29 15:19:52
Čia gal homo sovieticus dalykas - ką statai, statai anūkams! Tenka
pripažint, kad darydamas bet kokius paremontavimus skaitau, kad
"gyvenimui", kartais net kai tame mažai logikos. Dabar va remontuose
prasitempiau UTP kabelius su mintim, kad gal toj pusej patalpas
nupirksiu, gal anoj, o gal čia prasigriaus kažkada, laidai per aplink
eina.. Žinoma esu įsitikinęs kad po 20 metų Cat5 bus toks pat aktualus
:) (ar bent aktualesnis, nei dabar koaksialiniai kabeliai ir telefono
linijos).