Tema: Re: sikantis suo:)
Autorius: dz
Data: 2018-03-15 15:31:21
jo patele, sika kapuose, bet tolimiausi kampai pas mane tai daugiausiai ir
gaunu:)

vedziot daug reikalu jei reguleriai, paprasciau suda susirinkt

"Arj"  wrote in message news:p8dofc$eit$1@trimpas.omnitel.net...

cia dar nuo suns priklauso.
Va yra pazystamas "Sunininkas", tai jis porino taip - jei patele - siks "ne
savo teritorijoj", ar bent tolimiausiuose kampuose, jei patinas - siks bet
kur. Saip vienas is variantu - reguliariai vedzioti, kad visas kiemas
pasidarytu "save teritorija", ir zinoti kad pora kartu dienoj tikrai  gaus
pasikti "uz tvoros" - yra aplinkoj toks siuo, visada uz tvoros daro, nors
toliau 100metru nuo sklypo nebenueina.

"Tomas"  parašė naujienų news:p8dkds$b5g$2@trimpas.omnitel.net...

Šunys dažniausiai nešika ten kur gyvena.

Taigi pradėkit tą šunį daugiau globoti, voljerą padarykit - ims šikti
pas kaimynus.