Tema: Re: sikantis suo:)
Autorius: bzik
Data: 2018-03-15 14:38:17
šuo, katinas - teritoriniai gyvūnai. Š krūva = mano teritorija. Kaip ir
valstybės, gyvūnas žymi sienas. Jam nėra reikalo šikt savo kiemo vidury,
nes ten ir taip jo teritorija. Tuo tarpu atvykėlis turi suprasti, kad
nušikta ir numyžta riba priklauso kitam. Pvz. mano katinas ir šuo
kiekvieną rytą apeina patvorius ir atnaujina žymėjimą. Šunį vedžioju
visada tuo pačiu maršrutu ir dergia daugmaž tose pačiose vietose kas
kelintą kartą.