Tema: Re:Q:geoterminio zemes konturas
Autorius: Kancler
Data: 2018-03-13 08:26:36
Na pamaciau, kad kazkas varineja taip kontura, bandziau suprasti
 ar tai apsimoka, gal padeda pakelt cop'a ar pan.

Anksciau kelis kartu kvieciausi meistrus kad pareguliuotu, bet
 supratau, kad jie vaziuoja man ipirsti visikai nereikalingas
 paslaugas ir neissprendzia mano problemu del gan zymiu
 temperaturiniu perkritimu. Kuriuos issiorendziau pats,
 atjungdamas elektrines galvas ant paskirstymo kolektoriaus, nes
 ziema gaudavosi taip kadnpasviecia saule per vitrinas ir ora
 pakaitina, temperaturiniai davikliai uzdaro galvas ir atsaldo
 grindis, konpasekoje i vakara ziauriai atsaldavo.

Venzo bandau rankiotis visa info, gal kazkas pravers.