Tema: Re: Q:geoterminio zemes konturas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-03-12 19:43:49
On Mon, 12 Mar 2018 19:32:09 +0200, Kancler wrote:

> Tadum beda Prie to pacio smalsu ar galima kaip papildoma kontura orini
>  "radiatoriu" pastatyti, tarkim pradzioj sezono ir pabaigai ir vasara
>  vandeniui ruost, kad duot zemes kolektoriui poilsio
> Mastyciau apie grezini, bet nelabai turiu vietos kur grezt, arba
>  gal galima pernaudot turima grezini vandens, bet kazkaip visikao
>  nesinori ten leis vamzdi su "antifrizu"

Tai pasistatyk oro silumos siurbli siltiems orams...

O tai kuom blogai kolektoriuje -1? Gamykliskai -5 dar gerai. Pazistamas
elktros daug prisugdavo.Betkai tvarke sklypa supyle kokiu 30cm juodzemio
ant kolektoriaus.Tai elektros sanaudos sumazejo apie 1,5 karto.

Pas mane rezerve yra krosnis. Tai per salciu savaite kokius 10 padeklu,
likusiu nuo statybu sudeginau. SS buvau prisukes tik karstam vandeniui ir
palaikyti minimalia grindu betono temperatura. Temperatura buvo 24-25
laipsniai kai paprsati namiskiai buna epatenkinti kai temperatura pakyla
virs 20.
Laukiu kitos ziemos salciu,kad sudeginti likusius nuo statybu lentgalius.