Tema: Re: Klausimas elektrikams !
Autorius: MRT
Data: 2018-03-02 22:27:35
> O aš esu elektrikas ir nesuprantu kodėl nenaudoti impulsinių relių? Su
> relėmis jungiklių prijungimas daug paprastesnis, kabelio ne tiek daug reikia.
tiesa, reliu valdymui, t.y. iki jungikliu koks leistinas skerspjuvis?
nebus taip, kad metrai gal nesusitaupo, bet patys laidai pigiau?

 > jei šiandien sau daryčiau el. instaliaciją VISI kabeliai nuo VISŲ
 > jungiklių sueitų į skydelį ir iš skydelio į šviestuvus.

o ilgam koridoriui su trimis jungikliais jame galima ant vienos
"magistrales" irengti tuos tris impulsines reles jungiklius

kai dvigubas perjungiklis + du kryzminiai + dvigubas perjungiklis
realiai irgi painokas reikalas, ypac bute, kuriam viduj skydelio ner.