Tema: Re: nuomotos įrangos išpardavimas
Autorius: bzik
Data: 2018-02-25 12:41:31
terminas "geros nuolaidos" santykinis. Kaip sovietmečiu ieškot kas turi
priėjimą prie didmenos? :)
Imant mano pirkinį, pigiausiai esu radęs kartoninėj dėžėj už €98.
Kadangi vienos idėjos įgyvendinimui pjūklų pasiūlymus stebiu gerą
pusmetį, man €54 pasirodė adekvatu pagal gaminį, būklę ir komplektaciją
(apynaujis diskas, lagaminas). Planuojamam naudojimui garantija nėra svarbi.
Kitų prekių kainomis nesidomėjau.