Tema: Re: nuomotos įrangos išpardavimas
Autorius: bzik
Data: 2018-02-24 08:32:33
reikia žiūrėt būklę ir alternatyvas. Man kaina tiko, gavau nuotrauką ir
ypatingo sudrožimo nepamačiau. Nuvažiavau, apžiūrėjau rimčiau,
nusipirkau. Už tiek normalesnio naudoto negaut, o naujas kinietis
nedomina. Sako mano pirkiniui per metus pakeisti 2 pjūklai. Dabar
trečias. Mėgėjiškam naudojime keičiu kas 2-3 metus, tad sutinku, kad
daiktas dirbęs.
Kodėl parduoda? Sako, kad konkuruojant akcentuoja naujumą. Todėl kasmet
valosi ir keičia naudotus. Tai veikia geriau, nei laikyt nutrintą kol
įrankis suges. Nuomininkai verslas, kurie ima kelių dienų ar savaičių
projektui, o ne pusdieniui.
Yra logikos. Jei nuperka už €100, po metų parduoda už €55 ir bent kelis
kartus išnuomoja po €7-8 dienai (tarkim viso nuomoj išbūna 60d.).