Tema: Re: Klausimas apie betonavima
Autorius: Vaikis
Data: 2018-02-22 08:50:47
"ostapas" <bertamarija@gmail.com> Wrote in message:
> Tai t? ir lyginu. Turim:
>     1) didesn? kvadrat?r?
>     2) prastesn? ap?iltinim?
>     3) brangesn? ?ildym?
> ir finale vistiek skai?iai gaunasi geresni, nei tavo ?ia susvaigti.
> I? to galime daryti tokias prielaidas:
>     1) kolegos namo kubat?ra smarkiai didesn?
>     2) namas pradeda prarast sandarum?
>     3) brokas arba ?iaip koleg? apipiso siurblio pardav?jai
>     4) skai?iai gerokai pagra?inti.
> Gali rinktis 3 i? j?. Paskutinio varianto nesirinkt negalima.

> Ne?inau k? tu lygini, bet a? lyginu bent analogi?kos kvadraturos
> [...]

Kubatura pas mane didesn?, kvadraturos vienodos. Tave gal su
 granulem apipiso Kas gaunasi geresni, granuliu? Pasakoriau sek
 savo pasakas toliau, kiauram namui kaip tavo sildymo sezonas bus
 7men. Jeigu palaikai viduje 18 gal ir pakaks ka rasai.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/