Tema: Re: Klausimas apie betonavima
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-02-19 23:05:49
nesamone su tuo 3 %
juk gali papasakoti kad ir pirmas 1 cm pakankamai silumos sulaiko? Kodel
butent 10?

"Nioka"  parašė naujienų news:p6cr8i$e29$1@trimpas.omnitel.net...

Kas tas deltaT? Kieno ten "galia"?
Kalba eina ne apie sandaru siltnami be apsiltinimo, o apie papildomo
siltinimo reikalinguma jau apsiltintai kostrukcijai.
Kad papildomas 10cm beveik neturetu SANTYKINES itakos silumos nuostoliu
mazejimui, - namas neturi buti kiauras. Ypac SANDARAUS apsiltinimo sluoksnio
silumine varza padidinus daugiau kaip 100% (sluoksni pastorinus nuo 10 cm
iki 20 cm), silumos sutaupoma tik 3%. Taip yra todel, kad jau tas pirmas
SANDARUS 10cm sluoksnis sulaiko tiek silumos, kad jau nebera tu silumos
nuostoliu, kuriuos dar turetu ir galetu kompensuoti papildomi sluoksniai.