Tema: Re: Buitine
Autorius: Edo
Data: 2018-02-21 14:23:24
Netersiu forumiuko su nauja tema.

Reikia skalbiankes ir dziovykles pigiau :-) Kazkada girdejau gerus atsiliepimus apie Siemens WM14W447DN. Vis dar vertas demesio variantas?

Mano paties patirtis - kazkokia LG turejau (tikrai ne pigiausia is ju asortimento). Privalumas - ypatingai tyli buvo, bet daugiau jokiu pribumbasu. Veike be priekaistu, naudojau retokai. Zmona turi sena Bosch - daug triuksmingesne, bet irgi be priekaistu. Viena karta tik isardyt turejau, buvo kazkokiais siulais apsivyniojes bugnas is vidaus.

As tai noreciau kuo pigesnio varianto, bet dabar daug dazniau skalbt del mazu vaiku tenka, tai gal neverta labai taupyt?

--
Free News Reader
http://put.hk