Tema: Re: Buitine
Autorius: qwerty
Data: 2018-02-21 13:54:07
tranzoo <tranzoo@gmeila.kom> Wrote in message:
> kazka netaip sakai, nes taip naudojant bent karta per men rektu.

Kodel reiktu? Nu neprisikam riebalais i orkaite, kazkaip
 neprisitasko. Elementariai pravaloma reguliariai ir viskas.
 Tiesiog neprilipus fycia ir tiek. Kiek pazystu zmoniu masinose
 nenaudojanciu greicio palaikymo funkcijos, be kurios man ragai
 butu :) O jiems px, nereikia.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/