Tema: Re: Uzikimsusi ventiliacija daugiabuciame
Autorius: Sail
Data: 2018-02-13 08:25:07
Na va, vakar prasidulkinau pusdieni, bet kazkiek reikalai pajudejo. Dar
manau nepravaliau viso kiek reiketu, bet pagerejimas panasu yra.

Reiks bandyt kaminkrecio kota nusipirkti ir sukisti kuo giliau, kol kas savo
gamybos irankiu pasiekiau tik 2.5 metro. Melynes ant abieju ranku :-(

Va visas geris, kuri iki siol istraukiau is ventiliacijos.
Ir su tokia ventiliacija name gyveno nuo 1970 m.