Tema: Re: Uzikimsusi ventiliacija daugiabuciame
Autorius: bzik
Data: 2018-02-12 10:18:40
kažkada turėjau panašią bėdą penkiaukščio 4a. Kanalas buvo užkištas
visokiais skiedinio likučiais. Buvusiam šeimininkui per 10m. tai netrukdė :)
Kviečiausi administruojančią įmonę. Po poros bandymų atsirinko kuris
kanalas ir tiesiog primityvaus svorio ant virvės pagalba pradaužė. Dalis
šiukšlių išbyrėjo pas mane, dalis nukeliavo kaimynams