Tema: Re: grindinio sildymo automatika
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-02-12 22:26:37
Buvau cia ilga litanija surases kodel as visa automatika atjungiau. Taip
pat atjungiau diena-natis siurblyje. Ismesti pinigai.
Pavyzdziui. Saule prisilde 23 laipsius. Visa savaite atjungtas grindu
sildymas. Kambarys atveso iki 20. Insijunge sildymas ir siurblys varo,
nes gridys ataususios. Pe ta laika temperaturakambaryje krenta.
Ir t.t.