Tema: Re: grindinio sildymo automatika
Autorius: Donatas
Data: 2018-02-12 14:10:57
Mano atveju daug bendru erdviu, grindinis paduodamas per viena bendra
trieigi(automatiskai reguliuojamas nuo temperaturos). Todel kazka
zenkliai prireguliuoti atskiroms zonoms nepavyktu: virtuve ir kambarys
ir koridorius tarp ju visu nera duru. Miegamuosiuose radiatoriai , jei
butu grindinis gal II a kolektoriui atskira termostata deciau.

Patys konturai siek tiek eksploatacijos pradzioje pareguliuoti, bet
realiai susireguliuoja beveik automatiskai: pvz vonios mazi konturai+
plyteles= syla daugiau nei maks. ilgio kambariniai konturai su
plaukiojanciu parketu.

IMHO isvada didelio efekto nepajusi, o suma zenkli.

Donatas