Tema: Re: Signalizacija ir ?uo
Autorius: svyt
Data: 2018-02-07 16:43:31
As dabar planuoju detis, bet galbut nesijungt prie centrales,
 pakaks reksnio, kaimynai pas mane daugumoj pensiinio amziaus,
 visad namie.
 visu pirma vagys
neina kai yra signalizacija apskritai, tad
 isirengt ir tiketis kad dabar vagis sugaudys naivu- jie turi
 zvalgu kurie apsimeta pastininkais, vamdentekio darbuotojais ir
 pan. Bet as turbut tik buto duru atidarymo ir judesio koridoriuje
 ir kambariuose virs langu sudesiu. Daugiau nemanau, kad man
 reikia, nes tikslas prevencija. Jei cia kas esanciu darot pigias
 signalizacijas vilniuje rasykit i maila.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/