Tema: Re: Signalizacija ir ?uo
Autorius: Sail
Data: 2018-02-07 16:04:48
As irgi kazkada dariau taip pat. Paskiau 10 metu mokejau uz apsauga, paskiau
isjungiau nafik ir dar jau eile metu gyvenu be signalkes.

Jei visi isvaziuosim atostogauti, ijungsiu vietiniu rezimu, be prieziuros.
Jei dar veiks.

Dar budavo karts nuo karto melagingu suveikimu, kas irgi kazkiek uzknisdavo.