Tema: Re: Dūmų detektorius
Autorius: Nioka
Data: 2018-02-06 12:50:49
Be abejo, bus poįstatyminiai aktai ar įmonių vadovų įsakymai/potvarkiai,
kurie reglamentuos, kiek ir kokių dūmų daviklių turi būti. Tai labai
priklauso nuo to, kas yra šio įstatymo pradinis iniciatorius: prekybininkai
ar tų dūmų daviklių gamintojas. Čia analogiškas atvejis kaip buvo su tais
blizgančiais paklotais į auto vaistinėles, vaistinėlių turinio keitimu,
angliarūštės, deguonies, acetileno balionų keitimu. Visi atvejai yra tik
įmonių, susijusių su valdžios struktūromis pasipelnijimas šalies gyventojų
sąskaita, prisidengiant ES reikalavimais. Nors dažniausiai jokie ES teisės
aktai nereglamentuoja tokių smulkmenų.