Tema: Re: Dūmų detektorius
Autorius: benamis
Data: 2018-02-03 14:58:08
O isiplieskes gaisras kaimynams zalos nepadarys?

Pas mane namo administratorius porino, kad kazkaip chujovai pajungta,
jog visa laiptine turi tureti aktyvius detektorius, nes priesingu atveju
niekam neveiks. Praeita vasara pamenu kaimynai burzuliavo "ka cia negi
dabar apdaila draskysiu link nepajungtu dumu detektoriu". Idomu kaip
dabar rutuliosis viskas...