Tema: Re: Saldytuvo freono papildymas
Autorius: Zanas
Data: 2018-02-05 19:55:32
kiek pamenu propanas/butanas mazdaug 100ml apie 51gr.
galima "dapylti" kokia 40ml juk isjungtam saldytuve visos tos dujos
speju tikrai neskystame pavidale ir is baliojelio tarkim ziebtuveliu
pyldimo slegio turetu pakakti ir ziureti ar kas pasikeite.
o kiekis tiesiog pasverti ant virtuviniu svarstykliu ?