Tema: Re: Saldytuvo freono papildymas
Autorius: Arunas D
Data: 2018-02-04 10:31:42
praejau pro visa sita, vis tiek teko nauja saldytuva pirkt. Jei freonas
nutekejes, reiskia kazkur yra prakiurus sistema, o kaip aiskino meistras,
jei prakiuro vamzdelis viduj, kur viskas yra kazkokia puta uzlieta,
saldytuvas praktiskai neberemontuojamas. Bet gal pas tave isorej kur nors
leidzia, kur lengva prieit, tai galima sutvarkyt. As per skelbimus buvau
meistra issikvietes - pagyvenes, kruopstus, nebijo pasiknist, nebrangus.
Kiek mokejau, nelabai pamenu. Pirma karta jis ten kazka perdarinejo, dejo
pildymo voztuva, kad jei reikes kita karta pildyt paprasciau butu. Tai
turbut pirma karta 50 Eur mokejau, antra karta - 20 Eur, bet tiksliai
nepasakysiu.
869986180 Juozas