Tema: Re: Patarimo del audinio sugreziotai talpai su drenaziniu siurbliu rusio nusausinimui
Autorius: bzik
Data: 2018-01-23 09:51:04
aplink esamus pastatus per metrą nuo pamato dariau drenažą. Gylis 70-120cm.
Toje vietoje kur įkasta bačka, grindys žemiau drenažo. Nuolatinio poreikio
nėra. Daugiau apsauga nuo polaidžio ir liūčių. Porą kartų pasiteisino.

"tranzoo"  wrote in message

o kazka padaryt, kad nesirinktu vanduo?

as tik viena epizoda prisimenu is savo praktikos - tai garazas
elektrines g. duobej isgrezem skyle ~6m - tai ten tas vanduo ir nubekdavo...