Tema: Re: Patarimo del audinio sugreziotai talpai su drenaziniu siurbliu rusio nusausinimui
Autorius: vaidotas p
Data: 2018-01-23 08:56:07
man ikasus melyna backa lietaus vandens nubegimui - ja labai staigiai sugniuzde/suspaude apllinkinio grunto spaudimas. Backa labai panasi http://www.rokiskiosirena.lt/skelbimas/plastmasins-statins
Galu gale viskas baigesi tuo, kad ikasiau turbut 60cm skersmens ~1m ilgio pralaidos vamzdi statmenai. Prigreziojau negail?damas su 12mm graztu ir apgaubiau stora geotekstile(radau statybuturgus kaune). Dugna uzdengiau polietileno plevele. Tiesa, apie sulineli supyliau stambu zvyra ir akmenu, kad vanduo lengviau pasiektu kelia nubegti.