Tema: Re: MDP plokstes vilniuj?
Autorius: Glebas
Data: 2018-01-18 08:24:25
na kiek man pjovė, su matmenimis ir su terminais visada buvo ok.
Jo minusas, kad nefrezuoja, negrežioja. Tai kartais gali būti labai
naudinga paslauga.
Ai, dar kitur supakuoja gražiau, o pas šitą palaidos detalės būna.

Eugenite paskutinį kartą susidūriau su labai rimtomis problemomis dėl
terminų. Žadėjo vienus, realybėje buvo visiškai kitaip.
Nuo to laiko į tą pusę net nežiūriu.