Tema: Re: MDP plokstes vilniuj?
Autorius: gopenzo
Data: 2018-01-16 11:29:07
beje, siūlau pasidomėt Ikea PAX spintomis, jeigu pagal matmenis galima
atitaikyti. jeigu ne - variantas kažkur kažką pripjaut. aš va susirinkau
250 ilgio ir 238 aukščio, tai gavosi kažkas apie 500eur be durų. 8
stalčiai, 4 krepšiai, lentynos, kabykla. visai padori kaina manau. ir ne
problema jeigu eigoje užsinori kažką pakoreguoti :)