Tema: Re: Skallbimo masinos vandens filtras - lochatronas ?
Autorius: Donatas
Data: 2018-01-16 12:19:46
Jei keturi metai su placebine sistema praejo, tai vadinasi nelabai rupi :)
Tik sakau jei galima koki <5-10Eur eiles uzpilda i turima inda
efektyvesni supilti - kodel nepadarius. Kitu atveju eliminuosiu i
konteineri, kaip nereikalinga ir papildoma rizika inesancia sistema.

Klausimas akiraciui praplesti: o kas tada per principas indaplovese ?
Kas padaromas su vandeniu praleidziant per druska  ir kodel negalima
kazko panasaus naudoti skalbimo masinoje, nes indu plovimui itaka jauciama.

Apie dedikuotas h2o minkstinimo sistemas -+ zinau, kol kas nejauciu
poreikio.

Donatas