Tema: Re: Skallbimo masinos vandens filtras - lochatronas ?
Autorius: Donatas
Data: 2018-01-16 09:05:54
Kaip eSSas rase ten tikrai ne druska , o kazkokia kita medziaga -
mineralas. Man psichlogiskai butu maloniau, kad jis bent kiek mazetu,
nes "amzinu" poveikiu kazkaip netikiu, noriu periodiskai papildyti, bet
kad nera kur.
Kazkas isvedziojo , kad jei per kietas vanduo , tai netirpsta...

O kaip su dideliu filtru kasetemis uzpildytomis dideliais rutuliais -
ten ta pati pedziaga? ar jau kazkas kita. Namo ivade yra mechaniniai
filtrai , gal yra kas nors rimciau skalbimo masinai vandens
minkstinimui  be spec.milteliu?

Donatas