Tema: Re: Xiaomi smart house
Autorius: bzik
Data: 2018-01-12 14:35:35
normalus įrenginys periodiškai tikrina ryšį su davikliais. Jei priduotam
apsaugai ryšys dingo, padarai greitai kelias užklausas ir negavęs atsako
siunti aliarmą. Toliau tegu aiškinasi saugos tarnyba.
dėl baterijų sutinku. Žmona paprašė spintelių viduj apšvietimo, tai
sumokėjau brangiau ir skyles gręžiau, kad turėt led su maitblokiu, nors buvo
galima kabint su 3-4 AA.

"Gosha"  wrote in message news:p3a5e0$4js$1@trimpas.omnitel.net...

Bet eilinį sutaupiusį pilietį nustebins naujiena jog kas 2 metus reikės
keisti elementus 30-tyje prietaisiukų. Užknis. Ar jau namai nestatomi su
20 metų perspektyva ...? Tai kiniški žaisliukai, pas juos viskas
trumpiau ...
Bevielis ryšys gerai, bet tik jei jis ne WiFi ar BT.
Gal man paranoja, bet koks WiFi jameris gali užmušti ir namuką ir visą
namą su 50 protingų butų.