Tema: Re: Xiaomi smart house
Autorius: marijonas
Data: 2018-01-11 22:22:16
"mindau" <mindau@gmail.com> Wrote in message:
> cia aisku offtopic'as.. bet man tai butu labai nejauku savo gyvenima perkelt
> I cloud'a su, turbut, itin didele tikimybe namus atiduot I koki nors botneta
> :)
>

> "Velnias"  wrote in message news:p38921$k47$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Užmačiau reklamą ir gyvai veikiantį demo komplektą su papildomais priedais:
> https://www.gearbest.com/alarm-systems/pp_659225.html?
>
> Ten pvz. per appsą visų kambarių temperatūros / drėgmės monitoringas,
> durų/langų atidarymo kontrolė ir signalizacija, signalizavimas apie gaisrą,
> [...]

Naudoju, tik ne aqara, o mi versija. T.y. kinijos rinkai skirta.
 Devaisu daug - temperaturos, judesio, duru, dumu, apsvietimas,
 rozetes. Sensoriams didelis pliusas del gabaritu. Batareikos
 realiai apie puse metu laiko. Sensoriai naudoja zigbee todel daug
 ilgiau dirba uz wifi'inius.
Gali deliotis taisykles, pvz., kritus temperaturai zemiau nulio
 perspejimas, suveikus judesio davikliui ijungti sviesa, nustatytu
 laiku ijungti rozete ir t.t. ir pan.
Minusas yra ju softas ir biznio modelis kuris pas xiaomi visada
 buvo sudini.
Didelis pliusas yra galiniu irenginiu kaina, kuri kelis kartus
 mazesne uz brendinius.
Ale svarbiausia gal tai, kad integruojasi su home assistant. T.y.
 galima isvengti ju cloudo ir valdymus, perspejimus daryti ant
 pvz., Haspbian. Cia apie Mi versija, del aqara reiktu paguglyt ar
 palaiko HA integracija
Bet cia viskas yra patogumui. Saugumui belaidziai zaislai netinka
 ir reikia vistiek normalios apsaugos pajungtos i
 pulta.
Ir dar nera galimybes situ naudoti sildymui valdyti, todel rimto
 namu automatizavimo nebus.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/