Tema: Re: Fibrocementinės plokštės?
Autorius: js
Data: 2018-01-09 11:40:01
As dejau Eternito fibrocementines. Pradzioj ieskojau tarp ivairiu
konkurentu bet paskui atsibodo maldauti informacijos tai spjoviau ir
emiau Akmenes. Dar visai patiko Hardie Plank lenteles. Tik ten spalvu
musu salyje negausiai ir jos vos vos plonesnes.
Dejau su pagalbininkais, kaip ir as, neismananciais sito reikalo.
Paziurejom jutubej filmuku, pasiskaitem literaturos, pasibandem ir
pirmyn :) Pjovem su skersiniu pjuklu. Spec diskas pirktas is
kapitalistu. Leneteles tvirtinom lenkiskais medsraigciais is "Varztu
pasaulio". Po laiko pamaciau kad "Statybu turgus" gerokai pigiau
parduoda. Tie sraigtai kaip ir tinka lauko darbams bet keleta kartu
pigesni uz nerzaveikinius. Plius visi varztai slepiasi po lentelem.
Kampuose ir tarp sudurimu dejom EPDM guma is "Plastenos". Pigiau nei
Eternito. Pas juos dar yra originalios dazytos aliuminines kampu
detales. Tu irgi neemiau. Skardininkai paprastas plienines pagamins
pagal mano norus. Originalios detales atrodo super bet labai jau viskas
turi buti is anksto apgalvota ir suprojektuota.
Koki dar punkta detalizuot?

Pasirinkau Eternito fibrocementines.