Tema: Re: valstybinė žemė
Autorius: gopenzo
Data: 2018-01-08 12:43:22
panašu, kad numerio nėra. spaudžiant ant šalia esančių sklypų iššoka
langelis su numeriais, o ant to kuris mane domina - niekas neiššoka.

be to dabar pastebėjau, kad kiti sklypai turi aiškias ribas, t.y. ties
keliu eina sklypo riba. o to sklypo tokių ribų nėra, susilieja su keliu
kaip sakant...tai matyt sklypas nesuformuotas net.