Tema: Re: skalbenke smirdzh
Autorius: Seniunas
Data: 2018-01-03 21:00:23
Mano boschiukui panasiai buvo. Pripyliau baliklio i bugna socidi ir paleidau ant 90 laipsniu skalbimo, pradingo kvapelis.

Dar Prasiardyk ismetimo slangos gala jei su voztuvu yra, ir prieky apacioj kur ismetimo siurbliukas, ten visas sh... stringa ir vandens ismetima apsunkina.

 Laikausi rekomendacijos bent karta i menesi prasukti skalbima ant 90 laipsniu, be baliklio,  padeda.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/