Tema: Re: Karcher siurbliai
Autorius: fenix@h
Data: 2018-01-02 12:02:57
naudoju prie ukio SE4001 su plovimo f-ja.
tai jeigu trumpai - NE.

jeigu ilgiau: garsas milziniskas, filtrai brangus, gabaritai milziniski,
siurbimo jega vidutiniska, korpusas pusetino stiprumo, buvo nelaimingai
krites, tai kniedyt reikejo. zodziu nei prie ukio nei buitinis, toks
nevykes kompromisas. dar priedo sepeteliai kibirksciuot pradejo, tai iki
serviso per 2 sav gruodzio pradzioj prisikambint neisejo, nes nera kodo
sepeteliams manuale, nezinau is kur nupirkt. o jeigu ziurint tuos
gaidelius, kuriuos tu ziuri, tai jie DAR prastesni uz mano naudojama.