Tema: Re: akumuliatorinis dulkiu siurblys
Autorius: Resolut TB
Data: 2017-12-29 15:35:28
On 2017.12.28 23:03, toms wrote:
> Sumasciau jog noriu akumuliatorinio dulkiu siurblio. Tikslas paprastas - greitam kambario ar masinos issiurbimui.
> Uzbegant uz akiu - zinau jog akumuliatorinis nepasieks tokios galios ir kokybes kaip laidinis, bet man reikia kazko patogaus greitam nedidelio ploto issiurbimui. Rimtam siurbimui tai jau laidini siurbli naudosiu.
> Reikalavimai butu paprasti: kuo galingesnis siurbimas, patogiai nesiojamas, ~10 min veikimas max galia.  Biudzetas 100-200Eur.
> kol kas tinkamiausias atrodo Dyson V6. Gal kas ka nors geresnio gali rekomenduot uz panasu biudzeta?

Kai rinkausi, Dyson'e man nepatiko , kad zenklai triuksmingesnis uz
kitus,  motoras ant rankenos- siurbimo metu pucia ora i veida. Be to ,
tas sieninis tvirtinimas toks biski hemarojinis. Gal islavinus judesiuka
ir priprasciau, bet pardej pabandzius -  nepatogu .

Del automobilio siurbimo - ne kazka. Smeliui pakelti galios tikrai
truksta ( patirtis su senuku Electrolux ergorapido) .Nebent trupiniams.
I siaurus tarpus neilysi .

Dabar nusipirkau electrolux Ultra Power Li. Patenkintas . Vienintelis
minusiukas - gal kiek sunkokas . Patinka LED pasvietimas- labai gerai
matosi nesvarumai . Gerai, kad gali bet kur pastatyti ir nevirsta ( nors
dabar turbut visi siurbliai ta turi) .

Kilimu neturiu - kietoms grindims galios pilnai uztenka . Hole demblis
guli- issiurbia ir jį.