Tema: Re: Svyruojanti itampa
Autorius: DK
Data: 2017-12-27 16:46:54
Nu ne. Čia kaip auto saugikliai. Kažkada aubi kondicionieriaus saugiklis
perdegė, ten nepamenu, berods 20A buvo, įdėjau pakaitinį, po poros
savaičių vėl perdegė. Kažkurioj parduotuvėj nupirkau saugiklių
komplektuką berods iš 4 vnt., galingiausias gal 15A buvo. Įdėjau tą 15A,
nors reikėjo 20. El. instaliacijos pynė išsilydė, o saugiklis sveikas.
Magic.