Tema: Re: absoliuti mistika su elektra
Autorius: Darelas
Data: 2017-12-17 23:46:09
fenix@h <kazkoks@kazkaip.com> wrote:

> toje schemoje nera tokio dalyko kaip atjungtas perjungiklis. bet kuris
> gali ijungt lempute.
>
> kartoju, kaip paprasciausia tai isivaizduot: ateina elektra i
> perjungikli (bet kuri). tarpusavi perjungikliai sujungti 2x2 laidais,
> t.y. 4 gyslos. tada is pirmojo (nezinau ar gali but is bet kurio)
> perjungiklio iseina 2 gyslu laidas iki lempos. viskas puikiai veikia.
> idomybe yra ta, kad nuo perjungiklio padeties priklauso ar faze eina
> melynu ar rudu laidu.

turbut pusdienio tau reikia ir kol daeis ka noriu pasakyti. Isivaizduok
perjungiklis 2 sugedo ir tu ji isemei. T.y. schemoje ne perjungiklis, o
trys pliki laidai. Tokiu atveju perjungiklyje 1 niekur nera fazes, nes ji
galejo ateiti tik is 2 perjungiklio.
Va cia principinis skirtumas, nes as nagrinejau ta schema ir niekaip
negalejau suprasti, is kur ta faze. O pasirodo, pas mane visai kitokia
schema.

--
Vilnius