Tema: Re: absoliuti mistika su elektra
Autorius: KaroliS
Data: 2017-12-17 21:16:19
Pas mane laiptinej buvo nedefaultine shema.

I perjungiklio abu iseinancius kontaktus paduota faze ir nulis.
 Nuo vidurio i lempa iseina arba faze arba nulis priklausomai nuo
 to kurioj padetyje jungiklis.nesigilines pakeiciau
 perjungiklius,sujungiau taip pat kaip buvo tai kas koki antra
 trecia karta jungiant jobina melyna sviesa is jungiklio ir musa
 automata. Gi pasirodo naujo perjungiklio tarpas tarp kontaktu
 labai mazas ir letai jungiant uzsidega lankas. Lupau viska nafik
 ir pervedziojau pagal defaultine shema.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/